Pytania dotyczące członkostwa

Jak mogę zmienić swoje dane bankowe?

Prosimy o przesłanie nam maila z imieniem i nazwiskiem, numerem członkowskim i nowymi danymi bankowymi na adres.

info@fitplus-club.pl


Czy masz pytania dotyczące upomnienia lub pisma windykacyjnego?

Transakcje płatnicze Fit + są zlecane na zewnątrz. Wszystkie zaległe płatności są rozliczane za pośrednictwem naszego partnera, centrum księgowego. Jeśli jest kilka zaległych płatności, są one przekazywane do Cash Control, naszego dostawcy usług windykacyjnych.

Prosimy o bezpośredni kontakt z nadawcą listu i wyjaśnienie sprawy. fit+ złożyło żądania i nie może już wydać na ich temat opinii. 


CO STANIE SIĘ Z MOIM CZŁONKOSTWEM, JEŚLI NIE BĘDĘ MÓGŁ TRENOWAĆ Z POWODU CHOROBY?

Masz możliwość zawieszenia członkostwa maksymalnie do 6 miesięcy. Czas zawieszenia będzie doliczony do umowy. W tym celu potrzebujemy aktualnego zaświadczenia od lekarza prowadzącego, który dokumentuje dokładny okres choroby. 

Możesz przesłać nam zaświadczenie pocztą elektroniczną:

info@fitplus-club.pl


Czy mogę przenieść swoje członkostwo?

Jeśli nie chcesz kontynuować swojej umowy, możemy zaoferować następujące rozwiązanie: znajdziesz dla nas nowego członka, który wykupi nowe członkostwo. Twoje członkostwo zostanie wtedy zakończone wraz z początkiem członkostwa nowego członka.

Ważne jest, aby poinformować nas o nowym członku ZANIM wypiszesz się z członkostwa.

Wyślij nam e-mail z Twoim imieniem i nazwiskiem, numerem członkowskim oraz imieniem i nazwiskiem oraz adresem e-mail osoby, która ma przejąć umowę.

info@fitplus-club.pl


Jak mogę anulować moją umowę?

Użytkownik może odstąpić od umowy informując o tym fakcie Klub fit+ na piśmie lub drogą elektroniczną. Skontaktujemy się z Państwem i omówimy dalsze kroki.
Pamiętaj, że umowa podpisania na czas określony (6, 12, 24 miesiące) nie może być zakończona wcześniej, a po tym okresie przechodzi na umowę na czas nieokreślony na niezmienionych warunkach. Jeżeli chciałbyś ją wtedy zakończyć możesz to zrobić poprzez aplikację Fit+ Club lub wysłać prośbę na adres email swojego Klubu.


Co muszę zrobić, jeśli chcę zmienić klub?

Jeśli chcesz się przenieść do nowego klubu fit+ na terenie polski, musisz wykupić nowe członkostwo w nowej lokalizacji. Wówczas stare” członkostwo zostanie zakończone wraz z rozpoczęciem nowego członkostwa. Wyślij nam wiadomość e-mail zawierającą Twoje imię i nazwisko, numer członkowski, Twój obecny klub fit+ oraz klub fit+, do którego chcesz się przenieść. 

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby omówić kolejne kroki.


Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby omówić kolejne kroki.

Prosimy o bezpośredni kontakt z klubem. Kluby znajdziesz tutaj – https://fitplus-club.de/wybierz klub/ – tam możesz bezpośrednio wysłać wiadomość. 


Skontaktuj się bezpośrednio ze swoim klubem.


Nie znam już swojego numeru członkowskiego. Co mogę zrobić?

Możesz poprosić nas o swój numer członkowski przez e-mail.

Wyślij do nas e-mail z imieniem i nazwiskiem, datą urodzenia oraz informacją, w którym klubie fit+ trenujesz.

info@fitplus-club.pl


Pytanie bez odpowiedzi

Twoje pytanie nie zostało jeszcze opracowane?

Proszę skontaktować się z naszą centralną administracją członkowską, a my zajmiemy się Państwa prośbą.

Wyślij nam wiadomość e-mail z Twoim imieniem i nazwiskiem, numerem członkowskim i pytaniem na adres:

info@fitplus-club.pl