Pytania dotyczące kodów QR

Kod QR nie dotarł – Co mogę zrobić?

Sprawdź folder spamu w swoim programie pocztowym. Czasami e-maile fit + są mylone z reklamą przez program pocztowy. Jeśli to nie zadziała, zaloguj się do portalu członkowskiego. Na stronie dokumentów możesz pobrać powitalną wiadomość e-mail w formacie PDF. Kod QR jest następnie wyświetlany w pobranym pliku PDF. Możesz to zapisać lub wydrukować. 


Kod QR nie jest wyświetlany w telefonie

Upewnij się, że na urządzeniu mobilnym zaznaczona jest opcja „Pobierz zdjęcia”. W przeciwnym razie może być konieczne aktywowanie pobierania kodu QR na smartfonie. 


Kod QR nie działa

Aby można było odczytać kod QR, należy wziąć pod uwagę następujące punkty:

  1. Nie powiększaj kodu QR na smartfonie.
  2. Trzymaj kod poziomo i w odległości około 10 centymetrów od spodu czytnika, czytnik musi być w stanie odczytać cały kod QR.
  3. Przytrzymaj kod do czytnika przez co najmniej 10 sekund.
  4. Zwiększ jasność ekranu swojego smartfona do maksimum.
  5. Jeśli na czytnik mocno świeci słońce, może wystąpić odblask, który utrudnia działanie czytnika kodów QR. Użyj swojego ciała, aby stworzyć cień, który zakryje czytelnika.

Czy mogę udostępnić mój kod QR innym osobom?

Nie, absolutnie nie. To jest niedozwolone i będzie karane


Pytania dotyczące członkostwa

Jak mogę zmienić swoje dane bankowe?

Prosimy o przesłanie nam maila z imieniem i nazwiskiem, numerem członkowskim i nowymi danymi bankowymi na adres.

info@fitplus-club.pl


Czy masz pytania dotyczące upomnienia lub pisma windykacyjnego?

Transakcje płatnicze Fit + są zlecane na zewnątrz. Wszystkie zaległe płatności są rozliczane za pośrednictwem naszego partnera, centrum księgowego. Jeśli jest kilka zaległych płatności, są one przekazywane do Cash Control, naszego dostawcy usług windykacyjnych.

Prosimy o bezpośredni kontakt z nadawcą listu i wyjaśnienie sprawy. fit+ złożyło żądania i nie może już wydać na ich temat opinii. 

Otrzymałeś przypomnienie z centrum księgowego

Du hast eine Mahnung der Abrechnungszentrale erhalten: Wenn du eine Ratenzahlung wünscht, oder bereits bezahlt hast, klicke diesen Link an: https://www.abrechnungszentrale.com/dunnings/.

trzymałeś list inkasa z Cash Control

prosimy o kontakt do: CashControl – Inkasso – inkasso@cashcontrol.net

Wymagane dane: Które fit+?, imię członka, data urodzenia i/lub numer referencyjny procesu (z listu)

Czy już coś zapłaciłeś? Do kogo? Gdy? Ile? Dowód (np. wyciąg bankowy)” 


CO STANIE SIĘ Z MOIM CZŁONKOSTWEM, JEŚLI NIE BĘDĘ MÓGŁ TRENOWAĆ Z POWODU CHOROBY?

Masz możliwość odzyskać opuszczony czas szkolenia. Oznacza to, że nadal płacisz za członkostwo i otrzymujesz „czas choroby” doliczony do następnego przedłużenia umowy jako czas wolny od składek. W tym celu potrzebujemy aktualnego zaświadczenia od lekarza prowadzącego, który dokumentuje dokładny okres choroby. 

Możesz przesłać nam certyfikat pocztą elektroniczną:

info@fitplus-club.pl


Czy mogę przenieść swoje członkostwo?

Jeśli nie chcesz kontynuować swojej umowy, możemy zaoferować następujące rozwiązanie: znajdziesz dla nas nowego członka, który wykupi nowe członkostwo. Twoje członkostwo zostanie wtedy zakończone wraz z początkiem członkostwa nowego członka.

Ważne jest, aby poinformować nas o nowym członku ZANIM wypiszesz się z członkostwa.

Wyślij nam e-mail z Twoim imieniem i nazwiskiem, numerem członkowskim oraz imieniem i nazwiskiem oraz adresem e-mail osoby, która ma przejąć umowę.

info@fitplus-club.pl


Jak mogę anulować moją umowę?

Użytkownik może odstąpić od umowy informując o tym fakcie Klub fit+ na piśmie lub drogą elektroniczną. Skontaktujemy się z Państwem i omówimy dalsze kroki.


Co muszę zrobić, jeśli chcę zmienić moje studio domowe?

Jeśli chcesz przenieść swoje studio domowe do nowej lokalizacji, musisz wykupić nowe członkostwo w nowej lokalizacji. Wówczas stare” członkostwo zostanie zakończone wraz z rozpoczęciem nowego członkostwa. Wyślij nam wiadomość e-mail zawierającą Twoje imię i nazwisko, numer członkowski, Twój obecny klub fit+ oraz klub fit+, do którego chcesz się przenieść. 

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby omówić kolejne kroki.


Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby omówić kolejne kroki.

Prosimy o bezpośredni kontakt z klubem. Kluby znajdziesz tutaj – https://fitplus-club.de/wybierz klub/ – tam możesz bezpośrednio wysłać wiadomość. 


Jak umówić się na spotkanie z trenerem?

Skontaktuj się bezpośrednio ze swoim klubem.


Nie znam już swojego numeru członkowskiego. Co mogę zrobić?

Możesz poprosić nas o swój numer członkowski przez e-mail.

Wyślij do nas e-mail z imieniem i nazwiskiem, datą urodzenia oraz informacją, w którym klubie fit+ trenujesz.

info@fitplus-club.pl


Pytanie bez odpowiedzi

Twoje pytanie nie zostało jeszcze opracowane?

Proszę skontaktować się z naszą centralną administracją członkowską, a my zajmiemy się Państwa prośbą.

Wyślij nam wiadomość e-mail z Twoim imieniem i nazwiskiem, numerem członkowskim i pytaniem na adres:

info@fitplus-club.pl